Την πρωτοχρονιάτικη πίτα του έκοψε ο Κοινωνικός Συνεταιρισμός Ημαθίας «Δεσμός», τηρώντας το εθιμοτυπικό για το νέο έτος! Στον δικό του χώρο, στο φουαγιέ της Αντωνιάδειου Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών με την παρουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των εργαζομένων ( συνολικά 9 άτομα!) τηρουμένων όλων των μέτρων προστασίας. Η νέα πρόεδρος του «Δεσμού» κ.Νίκη Καρατζιούλα ευχαρίστησε όλους όσους δεν μπόρεσαν να είναι κοντά μας λόγω των συνθηκών αλλά στηρίζουν έμπρακτα όλα αυτά τα χρόνια, στον αγώνα για κοινωνικό-οικονομική ενσωμάτωση και επαγγελματική ένταξη των ατόμων με σοβαρά ψυχοκοινωνικά προβλήματα. Όραμα μας τόνισε, «αποτελεί η βελτίωση της ποιότητας ζωής και η ένταξη ευπαθών κοινωνικά ομάδων πληθυσμού στην παραγωγική διαδικασία και την οικονομική δραστηριότητα, έτσι ώστε να μπορούν να παραμείνουν ενεργοί πολίτες στο οικογενειακό τους περιβάλλον, με αυτονομία, οικονομική δράση και κοινωνική ένταξη. Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία»!

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





