Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε μετά από τεστ ο Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης
και Καμπανίας κ. Παντελεήμων, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του. Όπως σημειώνουν οι πληροφορίες, ο Σεβασμιότατος βρίσκεται σε καραντίνα.
(Πηγή:ekklisiaonline.gr)
Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε μετά από τεστ ο Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης
και Καμπανίας κ. Παντελεήμων, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον του. Όπως σημειώνουν οι πληροφορίες, ο Σεβασμιότατος βρίσκεται σε καραντίνα.
(Πηγή:ekklisiaonline.gr)

Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να