Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Τελικά, παίρνουν πολλά ή λίγα;

   Με αφορμή το κύριο θέμα μας, που είναι η ανακοίνωση των νέων αποδοχών Δημάρχων, Περιφερειαρχών και λοιπών αιρετών της αυτοδιοίκησης, γεννάται το ερώτημα αν τελικά παίρνουν πολλά ή λίγα.

Πρέπει να παίρνουν υψηλούς μισθούς γιατί μας διοικούν ή είναι κι αυτοί δημόσιοι λειτουργοί που υπηρετούν το κοινό καλό και θα πρέπει να δίνουν το καλό παράδειγμα; 

Όταν ακούει κάποιος στην σημερινή οικονομική πραγματικότητα μισθούς 3.000-4.000 ευρώ, κάπως του ακούγεται… Πόσο δε μάλλον στον ιδιωτικό τομέα, που ακόμη και σε υψηλές θέσεις ευθύνης τα ποσά έχουν προσγειωθεί ανώμαλα τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη θα πει κάποιος ότι οι τοπικοί άρχοντες πρέπει να είναι καλά αμειβόμενοι, καθώς και όποιος ασχολείται με τα κοινά για να είναι εξασφαλισμένος και να υπηρετεί απερίσπαστος τον πολίτη, χωρίς να μπαίνει σε πειρασμούς…

Αχ αυτοί οι πειρασμοί της διαχείρισης του δημόσιου χρήματος…Τώρα θα μου πείτε ακόμη και υπουργοί που ήταν εξασφαλισμένοι οικονομικά και είχαν μεγάλες περιουσίες, έβαλαν το δάχτυλο στο μέλι και οδηγήθηκαν στον Κορυδαλλό.

Επομένως, καλώς οι αιρετοί να αμείβονται αξιοπρεπώς, αλλά τέτοιες εποχές ας συμβαδίζουν με την γενική κατάσταση, εξάλλου, η πολιτική, υποτίθεται, ότι δεν είναι επαγγελματική αποκατάσταση!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Χουρδάκης: Δεν μπορεί οι ογκολογικοί ασθενείς να εξαρτώνται από δωρεές για υλικά κολοστομίας

kKοινοβουλευτική Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς τον υπουργό Υγείας κατέθεσε ο Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Χουρδάκης,για τις σοβαρές ελλείψεις υλικών

Διαβάστε περισσότερα »

Ευάλωτοι Καταναλωτές: Ποιοι εντάσσονται – Τι ισχύει για την διακοπή ρεύματος λόγω χρεών

Με το Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας είναι σε ισχύ οι ρυθμίσεις για την προστασία των Ευάλωτων Καταναλωτών, κυρίως των Ευάλωτων

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]