Από το Τμήμα Ασφάλειας
Αλεξάνδρειας σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος δύο ημεδαπών ηλικίας 26 και 25
ετών, διότι όπως προέκυψε από την έρευνα, ενεργώντας μαζί με συνεργό τους τον
Σεπτέμβριο του 2018, παραβίασαν σταθμό τηλεπικοινωνιών σε περιοχή της Ημαθίας
και αφαίρεσαν συνολικά 16 μπαταρίες αξίας 4.800 ευρώ, σύμφωνα με δήλωση του
υπευθύνου της εταιρείας. Οι 15 από τις κλεμμένες μπαταρίες εντοπίστηκαν σε
αγροτική περιοχή της Ημαθίας και αποδόθηκαν στον νόμιμο κάτοχό τους.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







