Στο Σέλι βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής(23/12) συνεργείο της ΕΡΤ3, για ρεπορτάζ με αφορμή την εορταστική περίοδο. Ο «πανταχού παρών» για τις ανάγκες και την προβολή του Σελίου, Γιώργος Φαρσαρώτος, ξενάγησε την Ελένη και τον Δημήτρη στο χωριό και στο χιονοδρομικό, μιλώντας για τις ομορφιές, τα αξιοθέατα αλλά και τις ιδιομορφίες του Σελίου. Το ρεπορτάζ μεταδόθηκε στο χθεσινό δελτίο ειδήσεων στην ΕΡΤ3 στις 6μμ.

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







