Στα γραφεία της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Βέροιας, Βασίλης Λυκοστράτης, τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018. Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό δελτίο του Δήμου, στη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Ένωσης κ. Βύρων Θεολόγη, οι δύο εκπρόσωποι των φορέων συζήτησαν τις προοπτικές συνεργασίας τους σε μια σειρά από θέματα ενώ τέθηκαν επί τάπητος και οι τρόποι προώθησης και προβολής των αξιοθέατων και εκδηλώσεων του Δήμου Βέροιας μέσω των μελών της Ένωσης. Οι κύριοι Λυκοστράτης και Θεολόγης ανανέωσαν το ραντεβού τους για την υλοποίηση των προτάσεων και των δράσεων συνεργασίας.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







