Συνάντηση με γυναίκες με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων για θέματα της πόλης και του Δήμου μας, διοργανώνει η Συρμούλα Τζήμα-Τόπη, υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό Βέροια-Πρωτεύουσα Πόλη στην αίθουσα SALA της ΕΛΙΑΣ, σήμερα Τετάρτη στις 5.30 μ.μ. και προσκαλεί παλιές και νέες φίλες για καφέ και συζήτηση.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







