Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Συναντήσεις με τις διοικήσεις των σωματείων Ταξί και ΚΤΕΛ Ημαθίας είχαν οι «ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ»

«ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ»:Συναδελφική
συνεργασία 
για ένα καλύτερο δήμο

Δύο
ακόμη ενδιαφέρουσες συναντήσεις με διοικήσεις σωματείων είχαν οι «ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ»
και ο επικεφαλής τους, υποψήφιος δήμαρχος Βέροιας κ. Παύλος Παυλίδης.


Στην
συνάντηση με το ΔΣ του συνεταιρισμού ταξί Βέροιας «Ερμής» και τον πρόεδρο του
κ. Περηφανόπουλο Θωμά, επιβεβαιώθηκε μεταξύ των δύο πλευρών, ότι η ήδη
υπάρχουσα συναδελφική συνεργασία αποτελεί την εγγύηση για ένα καλύτερο αύριο,
για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος και την λύση
τους, με την βελτίωση των συνθηκών για την καλύτερη λειτουργία τους.

Στην
συνάντηση με το ΔΣ του ΚΤΕΛ Ημαθίας, τον πρόεδρο του κ. Συμεωνίδη Τάσο, τον
αντιπρόεδρο κ. Ζουγιό Τάσο και τον κ. Ορδουλίδη Ηλία, πρόεδρο της αστικής
γραμμής Νάουσας,   επιβεβαιώθηκε η αδελφική σχέση που υπάρχει με
τον υποψήφιο δήμαρχο κ. Παύλο Παυλίδη, ενώ κατά την διάρκεια της ανάλυσης των
προβλημάτων του κλάδου τονίστηκε η αποφασιστικότητα και των δύο πλευρών, για
την δημιουργία και λειτουργία ενός σύγχρονου σταθμού λεωφορείων ΚΤΕΛ στην
Βέροια υψηλών προδιαγραφών, που να καλύπτει και τις ανάγκες των λεωφορειούχων
αλλά και του επιβατικού κοινού.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]