Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Συναντήσεις Άγγελου Τόλκα με Αντιπεριφερειάρχη και Δημάρχους Ημαθίας

Συναντήσεις
με τον Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κο Καλαϊτζίδη, τον Δήμαρχο Βέροιας κο Βοργιαζίδη, τον Δήμαρχο Αλεξάνδρειας κο
Γκυρίνη και τον Δήμαρχο Νάουσας κο Καρανικόλα είχε ο Βουλευτής Ημαθίας
ΣΥΡΙΖΑ Άγγελος Τόλκας

Σε
αυτές συζητήθηκαν σημαντικά προβλήματα του Νομού και των Δήμων, οι νέες προκλήσεις που προκύπτουν με την πανδημία του Covid
19 και την κλιματική αλλαγή καθώς και η ανάγκη συνεργασίας για την
αντιμετώπισή τους.

Ο
Βουλευτής Ημαθίας αναφέρθηκε ιδιαιτέρως στον ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης, στην ανάγκη διεύρυνσης της συμμετοχής των
συμπολιτών και της πολυφωνίας, στην ανάγκη που έχει η χώρα για μετάβαση
σε ένα νέο, βιώσιμο και δίκαιο μοντέλο ανάπτυξης για όλους, στην
συμβολή της αυτοδιοίκησης στην αλληλεγγύη της κοινωνίας μας.

Τέλος,
κατέθεσε στην Αντιπεριφέρεια την πρότασή του για την ανάγκη διοργάνωσης ενός μεγάλου, ανοιχτού και δημοκρατικού
αναπτυξιακού συνεδρίου για την Ημαθία για να μην αφορά η ανάπτυξη τους
λίγους αλλά όλους.

Ο
Άγγελος Τόλκας δήλωσε μετά τις συναντήσεις : “η σημερινή Κυβέρνηση με αποφάσεις της προσπαθεί να ελέγξει την τοπική αυτοδιοίκηση
και την οδηγεί σε οικονομική ασφυξία ενώ εγκλωβίζει με
γραφειοκρατικά εμπόδια κάθε δυνατότητα ανάκαμψης. Αυτή η πολιτική της ΝΔ μας
βρίσκει απέναντι”.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]