Στην 1η
Συνεδρίαση της Επιτροπής Οργάνωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Κεντρικής
Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης συμμετείχε σήμερα
ο Δήμαρχος Νάουσας, Νικόλας Καρανικόλας. Στην συνεδρίαση συζητήθηκαν εκτενώς
θέματα ψηφιακής διακυβέρνησης του κράτους και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







