Συνελήφθησαν χθες το απόγευμα σε
περιοχή της Ημαθίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Έδεσσας με τη
συνδρομή αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Νάουσας, 37χρονος ημεδαπός και
34χρονη ημεδαπή, διότι όπως προέκυψε από την έρευνα, νωρίτερα την ίδια ημέρα,
αφαίρεσαν με τη μέθοδο της απασχόλησης από κατάστημα σε περιοχή της Πέλλας, το
χρηματικό ποσό των 50 ευρώ. Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν το
κλεμμένο χρηματικό ποσό και 15 ναρκωτικά δισκία.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







