Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Συγχαρητήριο Γκυρίνη στον Πρόεδρο της Δ.Ε. του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας

Συγχαρητήριο μήνυμα απέστειλε ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκυρίνη στον κ. Στέφανο Γκιουρτζή για τον ορισμό του στη θέση του προέδρου στη Διοικούσα Επιτροπή του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας, αναφέροντας τα εξής:

Κ. Γκιουρτζή,

Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την τοποθέτησή σας στη θέση του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας.

Είμαι βέβαιος ότι θα εργασθείτε με απόλυτη αφοσίωση στην αξία της δημόσιας Υγείας, δίνοντας έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ασθενών και των εργαζομένων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προσπαθώντας συνεχώς για το καλύτερο του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]