Χθες το πρωί, εργάτες του δήμου Βέροιας ολοκλήρωσαν το στήσιμο της εξέδρας των επισήμων επί της οδού Μητροπόλεως, μπροστά στο Δημαρχείο για την παρέλαση. Το συνεργείο του δήμου, έκανε καλή δουλειά, αφού εκτός από κάποιες επιδιορθώσεις , έβαψε και την πίσω πλευρά της εξέδρας προς την πλατεία δημαρχείου. Παραδοσιακά η εξέδρα θα μείνει και δεν θα λυθεί μάλλον μετά την παρέλαση, γιατί μετά από λίγες ημέρες ακολουθεί η 28η Οκτωβρίου…

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







