Χθες το πρωί, εργάτες του δήμου Βέροιας ολοκλήρωσαν το στήσιμο της εξέδρας των επισήμων επί της οδού Μητροπόλεως, μπροστά στο Δημαρχείο για την παρέλαση. Το συνεργείο του δήμου, έκανε καλή δουλειά, αφού εκτός από κάποιες επιδιορθώσεις , έβαψε και την πίσω πλευρά της εξέδρας προς την πλατεία δημαρχείου. Παραδοσιακά η εξέδρα θα μείνει και δεν θα λυθεί μάλλον μετά την παρέλαση, γιατί μετά από λίγες ημέρες ακολουθεί η 28η Οκτωβρίου…

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες
Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα







