« Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά και με ωραίους ανθρώπους. Εμείς το ευχαριστηθήκαμε ιδιαίτερα με την Βικτωρία» εξομολογήθηκε η συντονίστρια Ευρώπη Κουτσογιάννη, στην παρουσίαση του βιβλίου του Γιώργου Σιώμου « Ο κόκκινος σπάγκος» που έγινε την Τετάρτη 28 Μαρτίου στην αίθουσα εκδηλώσεων των εκδόσεων «Αλεξάνδρεια» στα Εξάρχεια. Την παρουσίαση έκαναν ο ποιητής Κωνσταντίνος Μούσσας και η φιλόλογος -συγγραφέας Γεωργία Τσουκαλοχωρίτη.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





