Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Σεισμός: Το “ευχαριστώ” Ερντογάν στον Μητσοτάκη και το μήνυμα αλληλεγγύης

Τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ευχαρίστησε με ένα tweet ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μετά την επικοινωνία που είχαν οι δύο ηγέτες με αφορμή τον φονικό σεισμό 6,7 Ρίχτερ, που σημειώθηκε ανοιχτά της Σάμου, το μεσημέρι της Πρασκευής (30.10.2020), προκαλώντας τεράστιες καταστροφές και στη Σμύρνη.  

Ο πρόεδρος της Τουρκίας έκανε retweet την ανάρτηση του Έλληνα πρωθυπουργού, γράφοντας: “Σας ευχαριστώ, κ. Πρωθυπουργέ. Εκφράζω τα συλλυπητήριά μου στην Ελλάδα εκ μέρους μου και εκ μέρους του τουρκικού λαού. Η Τουρκία, επίσης, είναι πάντα έτοιμη να βοηθήσει την Ελλάδα να γιατρέψει τις πληγές της. Το γεγονός ότι δύο γείτονες δείχνουν αλληλεγγύη σε δύσκολους καιρούς έχει μεγαλύτερη αξία από πολλά πράγματα στη ζωή”. 

Στην τηλεφωνική τους επικοινωνία, ο κ. Μητσοτάκης εξέφρασε τα θερμά του συλλυπητήρια για τις ανθρώπινες απώλειες στη Σμύρνη και έστειλε μήνυμα ενότητας των δύο λαών.

Πηγή: Newsit,gr

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου: Ποινή φυλάκισης 20 μηνών με 3ετή αναστολή για τη διαρροή των email των αποδήμων

Την ενοχή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για την υπόθεση διαρροής των email των αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές

Διαβάστε περισσότερα »

ΕΣΕΕ και ΟΠΑ ενώνουν δυνάμεις για τη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την πραγματική οικονομία

Σε μια περίοδο κατά την οποία η γνώση, η καινοτομία και οι σύγχρονες δεξιότητες αποτελούν τους καταλύτες για την ενίσχυση

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]