Η ΠΑΕ ΝΠΣ ΒΕΡΟΙΑ 2019 εύχεται σε όλο τον κόσμο χρόνια πολλά και καλή χρονιά, με υγεία, τύχη, ευτυχία και πολλές επιτυχίες. Ευχή όλων είναι, το 2021 να ξεπεραστεί γρήγορα η υγειονομική κρίση και να ανταμώσουν και πάλι αθλητές, προπονητές, φίλαθλοι, διαιτητές, παράγοντες και δημοσιογράφοι στα γήπεδα ποδοσφαίρου.

Παλαιμάχοι Βέροιας: Το ευχαριστήριο για τα Τρίκαλα, το “μπράβο” στον Παπανώτα και οι ευχές σε Μαραγκό – Βεργώνη
Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΓΑΣ & ΠΑΕ Βέροια εκφράζει τις ευχαριστίες του για το φιλικό με την ομάδα των Τρικάλων,







