Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος Ερυθρού Σταυρού Βέροιας Παύλος Πυρινός και η Αντιπρόεδρος Αμοιρίδου Μαίρη, παρέδωσαν δέματα με τρόφιμα μακράς διάρκειας στο Σωσσίδειο Γηροκομείο Βέροιας και στα Συσσίτια της Ιεράς Μητροπόλεως Βέροιας, για την ενίσχυση του φιλανθρωπικού τους έργου ειδικά για τις ημέρες των Χριστουγέννων, με τις ευχές για καλές γιορτές, αισιοδοξία, υγεία και κοινωνική αλληλεγγύη.

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







