Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Πρόεδρος εργαζομένων Νοσοκομείου Νάουσας: Να δώσουν το παρόν στο νοσοκομείο οι ιδιώτες γιατροί του Δήμου σε αυτή την άνιση μάχη

       Στις συνθήκες  πανδημίας 
και  έχοντας επίγνωση των
καθημερινών προκλήσεων ανατροπών κρίνεται, περισσότερο από ποτέ , αναγκαία  η συστράτευση 
όλων των παραγωγικών  φορέων της
υγείας.

@@ads-307@@

Οι ιδιώτες γιατροί  καλούνται να δώσουν  το δικό τους παρόν σ αυτή τη μάχη. Ευχής
έργον θα ναι να δούμε τους  ιδιώτες  γιατρούς του δήμου Νάουσας , να δίνουν τον
αγώνα τους κατά της πανδημίας μέσα στο νοσοκομείο Νάουσας που αυτή την στιγμή
δίνει έναν άνισο αγώνα.

     Η κρισιμότητα της κατάστασης και ο  καταιγιστικός 
ρυθμός των εξελίξεων δεν επιτρέπουν την ομαλή  ένταξη των ιδιωτών γιατρών  στο ΕΣΥ ,όμως φαίνεται να είναι σωτήρια λύση.
Θα υπάρχουν ενστάσεις ως προς την εργασιακή σχέση και συμβάσεις και επιμέρους
προβλήματα στη σχέση τους, τα οποία είναι 
χρόνια και δεν είναι δυνατόν να λυθούν σε λίγες μέρες. Ίσως να ναι  η αφορμή ενός διαλόγου σε άλλη βάση.

@@ads-96@@     

Η πολιτεία να ξεκαθαρίσει ότι η μόνη λύση
για την αναβάθμιση του ΕΣΥ είναι οι ΜΟΝΙΜΕΣ προσλήψεις  γιατρών-νοσηλευτών-λοιπού προσωπικού.

    Μπροστά στο υπέρτατο διακύβευμα  της Δημόσιας Υγείας αποτελεί μονόδρομο η λήψη
γενναίων αποφάσεων, η ρήξη  με παγιωμένες
αντιλήψεις μπροστά στον κοινό αγώνα.

  Αντώνης
Λογγινίδης 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]