Στην αίθουσα του Πολυμελούς Πρωτοδικειου Βέροιας έγινε στις 12 το πρωί η κλήρωση για την ανάδειξη του προέδρου του Κάτω Βερμίου (Σελίου). Στην κληρωτίδα μπήκαν τα ονόματα των Αντωνη Πιτουλια και Γιώργου Φαρσαρώτου, μετά την μεταξύ τους εκλογική ισοπαλία. Τυχερός και πρόεδρος από την διαδικασία αναδείχθηκε ο Αντώνης Πιτούλιας, ο οποίος θα ορκισθεί στις 19 Αυγούστου. Στην σύνθεση του Τριμελούς δικαστηρίου προήδρευσε η κ. Σωτηροπούλου μαζί με τις κ. Παλιαρούτη και Καραμήτρου. Η δικαστική απόφαση με το αποτέλεσμα της κλήρωσης αναμένεται να διαβιβαστεί μέχρι το μεσημέρι στο δήμο Βέροιας. Αυτή είναι και η τελευταία πράξη στο σήριαλ για την εκλογή προέδρου στο Σέλι, μετά από διαδοχικές ανατροπές και εκπλήξεις που προηγήθηκαν.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







