Αύριο Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιείται αιμοδοσία στο χώρο του ΟΤΕ.
Το Δ.Σ. του Πολιτιστικού Κέντρο, καλούν τα μέλη, τους συγγενείς και τους φίλους τους να συμμετάσχουν, στην αιμοδοσία, για καλό σκοπό!
Αύριο Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018 πραγματοποιείται αιμοδοσία στο χώρο του ΟΤΕ.
Το Δ.Σ. του Πολιτιστικού Κέντρο, καλούν τα μέλη, τους συγγενείς και τους φίλους τους να συμμετάσχουν, στην αιμοδοσία, για καλό σκοπό!

Έναν χρόνο λειτουργίας συμπληρώνει το φαρμακείο Ελισάβετ Καλοκύρη στην Ελ. Βενιζέλου 28 Βέροια . Το γιορτάζει μαζί με τους πελάτες

Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη