Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Πιστώθηκαν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ 19 εκατ. ευρώ για τις ζημιές από τον Covid-19

Πιστώθηκαν  σήμερα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, 19 εκατ ευρώ,στους λογαριασμούς των
παραγωγών υπαίθριου καρπουζιού, καλοκαιρινής φθινοπωρινής πατάτας, τομάτας
θερμοκηπιακής καλλιέργειας    (πλην Περιφέρειας Κρήτης) , αγγουριού
θερμοκηπιακής καλλιέργειας στην επικράτεια (πλην Περιφέρειας Κρήτης), καθώς και
των κτηνοτρόφων που ασχολούνται με τη βουβαλοτροφία τα ποσά με τα οποία
αποζημιώνονται για τις ζημιές που υπέστησαν λόγω της πανδημίας του Covid-19.

Όπως έχει κατ επανάληψη δηλώσει ο ΥΠΑΑΤ κ. Σπήλιος Λιβανός, η πολιτεία, η
κυβέρνηση και το ΥΠΑΑΤ, από την πρώτη στιγμή της πρωτόγνωρης υγειονομικής
κρίσης μέχρι σήμερα, στέκονται δίπλα στους Έλληνες παραγωγούς που επλήγησαν.

Αναλυτικά τα ποσά που πιστώθηκαν είναι τα εξής:
• 5.300.317,340  ευρώ για υπαίθριο καρπούζι, mini και obla    
                     
                     
                 
• 10.394.602,112 ευρώ για καλοκαιρινή, φθινοπωρινή πατάτα      
                     
                     
                 
• .551.457,902 ευρώ για τομάτα θερμ. καλλιέργειας στην Επικράτεια, πλην της
Περ.Κρήτης                  
                 
• 403.826,694 ευρώ για αγγούρι θερμ. καλλιέργειας στην Επικράτεια, πλην της
Περ.Κρήτης                  
               
  607.385,130 ευρώ για Βουβαλοτροφία.

Το σύνολο των ποσών που πιστώθηκαν σήμερα είναι 19.257.589,178   ευρώ.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου: Ποινή φυλάκισης 20 μηνών με 3ετή αναστολή για τη διαρροή των email των αποδήμων

Την ενοχή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για την υπόθεση διαρροής των email των αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]