Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Πασχαλινές ευχές από τον Υφυπουργό Οικονομικών και Βουλευτή Ημαθίας Απόστολο Βεσυρόπουλο

Βιώνουμε όλοι μας μια πρωτόγνωρη
δοκιμασία. Από αυτή τη δοκιμασία προέχει να βγούμε όλοι υγιείς, να
προστατεύσουμε τους Έλληνες πολίτες, τη δημόσια υγεία και την κοινωνική συνοχή.
Πήραμε έγκαιρα όλα τα αναγκαία μέτρα, συνεχίζουμε την προσπάθεια με πίστη,
πειθαρχία και αισιοδοξία, αφού η πατρίδα μας αποτελεί υπόδειγμα στη διαχείριση
της κρίσης και στον περιορισμό της έκτασης της πανδημίας. Σε λίγο καιρό όλα θα
είναι διαφορετικά, θα είναι καλύτερα.

Άλλωστε στο τέλος του Γολγοθά υπάρχει ο
θρίαμβος της ζωής, η Ανάσταση.

Από αυτή τη δοκιμασία βγαίνουμε πιο
δυνατοί.

Εκτιμήσαμε αξίες που είχαν υποτιμηθεί.

Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών
έδειξε υπευθυνότητα και αίσθηση καθήκοντος απέναντι στο κοινωνικό σύνολο.

Το Πάσχα αυτό είναι διαφορετικό.

Η χριστιανική πίστη όμως είναι ακόμα
πιο ισχυρή. Δεν θα κάνουμε Ανάσταση στις εκκλησίες αλλά στα σπίτια μας. Ας
κάνουμε όμως Ανάσταση και στις καρδιές μας.

Όλα θα αλλάξουν.

Όλα θα περάσουν.

Καλή Ανάσταση σε όλους, σε κάθε
οικογένεια.

Με υγεία, πίστη, αγάπη και ελπίδα.

 

Απόστολος
Βεσυρόπουλος
Υφυπουργός Οικονομικών
Βουλευτής Ημαθίας 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]