Φέτος το Πάσχα που οι δυνάμεις όλων μας δοκιμάζονται, ας κρατήσουμε την ελπίδα ζωντανή, καθώς το έχουμε ανάγκη πιο πολύ από ποτέ. Ευχή όλων μας η σκέψη για μια αγκαλιά μόλις συναντηθούμε να μας ζεσταίνει την καρδιά και σύντομα να ανταμώσουμε υγιείς και χαρούμενοι πίσω στις τάξεις μας.
Από τους καθηγητές και τις καθηγήτριες, αλλά και όλο το προσωπικό των Φροντιστηρίων Λέξις ευχές για Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση στους μαθητές και τις οικογένειές τους!

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







