Επιχείρηση στήθηκε χθες το απόγευμα από συνεργείο του δήμου με την συνδρομή γερανοφόρου οχήματος, προκειμένου να κλαδέψουν τα δέντρα στο προαύλιο του πολιούχου Αγ. Αντωνίου. Η παρέμβαση ήταν αναγκαία, αφού όπως μας δήλωσε ο αντιδήμαρχος Βασίλης Παπαδόπουλος η μεγάλη φλαμουριά στην είσοδο παρουσιάζει προβλήματα και έπρεπε να της ελαφρύνουν το φορτίο. Με την ευκαιρία ωστόσο κλάδεψαν και περιποιήθηκαν και τα υπόλοιπα δέντρα.

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







