Παμπαίδες: Ζαφειράκης – Αερωπός Έδεσσας 40-20
Το πρωί της Κυριακής αρκετοί θεατές απόλαυσαν ένα όμορφο και θεαματικό παιχνίδι όπως εξελίχθηκε τελικά. Η ομάδα του Ζαφειρλάκη ποιοτικότε?
Το πρωί της Κυριακής αρκετοί θεατές απόλαυσαν ένα όμορφο και θεαματικό παιχνίδι όπως εξελίχθηκε τελικά. Η ομάδα του Ζαφειρλάκη ποιοτικότε?
Απόδραση στο βουνό της Σιάτιστας.
Μας υποδέχθηκε μια όμορφη κωμόπολη κτισμένη σε μια προνομιακή τοποθεσία, διαβήκαμε τα καλντερίμια τ
Την παραίτησή του από τη θέση του διοικητή του νοσοκομείου Καστοριάς υπέβαλλε ο Γιώργος Ορφανός, λίγες μέρες μετά την αλλαγή της κυβέρνηση?
Συναυλία με τίτλο «Αχ, Χελιδόνι μου…» θα πραγματοποιήσει στο Φιλίππειο την Τετάρτη 1 Απριλίου στις 8:30μμ η χορωδία του συλλόγου ‘Προμηθέα?
Στιγμές παρελθοντικής δόξας γνώρισε το ΔΑΚ της Νάουσας το απόγευμα του Σαββάτου. Κατάμεστες οι κερκίδες (πάνω από 1.500 θεατές) με τα εισιτήρι
Βαθιά οικονομική «ανάσα», συνολικού ύψους 30 εκατ. ευρώ, με τα οποία εξασφαλίζεται η ομαλή χρηματοδότηση της λειτουργίας της, τουλάχιστον γι
Το καινούριο βιβλίο του Θανάση Μαρκόπουλου «Ματιές ενμέρει. Κείμενα κριτικής 1993-2013» παρουσίασαν το πρωί του Σαββάτου ο Σύνδεσμος Φιλολόγ?
Από τους καλύτερους παίκτες της Ειρηνούπολης στο ντέρμπι της Νάουσας, ένας εξαιρετικός ποδοσφαιριστής και αδαμάντινος χαρακτήρας, ο Γρηγό
Στη στέγη του δημαρχείου της Αλεξάνδρειας βρίσκεται από τις 9 το πρωί της Κυριακής 40χρονος αλλοδαπός. Σύμφωνα με την Επικαιρότητας της Αλεξ
«Τίποτα δεν έχει τελειώσει. Η παραμονή είναι στα χέρια μας. Προσπαθούμε να το πετύχουμε και εμείς και οι παίκτες. Η προσπάθεια που γίνεται ε?
Μαζί παρακολούθησαν το ντέρμπι Νάουσας-Ειρηνούπολης οι αντιπεριφερειάρχες Πέλλας και Ημαθίας, Θόδωρος Θεοδωρίδης και Κώστας Καλαϊτζίδης,
Αγωνίστηκαν στο παρελθόν ως συμπαίκτες. Το μεσημέρι του Σαββάτου οι ομάδες τους βρέθηκαν αντίπαλες στο ΔΑΚ της Νάουσας. Ο Ντίνος Έξαρχος δε
Στα επίσημα του ντέρμπι της Νάουσας με την Ειρηνούπολη βρέθηκε ένας καλός μας φίλος, τέως δημοτικός σύμβουλος Νάουσας με την παράταξη της Ί
Είναι πια προφανές ότι η παρουσία σε σημαντικά αθλητικά γεγονότα του δήμου δεν είναι και από τα πλέον… “δυνατά χαρτιά” της δημοτικής αρχής ?