Μια μοναδική selfie του… 1972!
Σίγουρα η selfie που τράβηξαν πριν από 43 χρόνια δυο εξαιρετικοί φίλοι, ο οδοντίατρος Τάκης Μαυρογιώργος και η εκπαιδευτικός Αθηνά Παντζέκου, α
Σίγουρα η selfie που τράβηξαν πριν από 43 χρόνια δυο εξαιρετικοί φίλοι, ο οδοντίατρος Τάκης Μαυρογιώργος και η εκπαιδευτικός Αθηνά Παντζέκου, α
Τον κρίσιμο αγώνα της Βέροιας με τον Πανθρακικό που θα διεξαχθεί την Κυριακή 3 Μαίου στις 7 μ.μ στο Δημοτικό Στάδιο θα διευθύνει ο κ. Μάνδαλος
Παρά τις προσπάθειες προσέλκυσης περισσότερων συμμετοχών με τη διοργάνωση ενός πολύ δυνατού διήμερου αγώνα με περισσότερα από 72 αγωνισ?
Αυτές τις μέρες συμπληρώνονται 6 χρόνια από τότε που άνοιξε το ‘μαγαζάκι’ του Αντώνη Μπένα στο Σέλι. Ο ιδιοκτήτης και οι οικογένειά του ευχ
Αποκαλυπτήρια μεγάλων θησαυρών της χώρας μας με ντοκουμέντα που βγαίνουν πρώτη φορά στο φως αναμένεται να γίνουν στο 1ο ευρωπαϊκό συνέδριο
Το βραβείο του καλύτερου παίκτη της 31ης αγωνιστικής παρέλαβε την Πέμπτη ο επιθετικός της Βέροιας Μοχάμεντ Μπεν από τον γενικό αρχηγό της «?
Στην ασφαλτόστρωση των δρόμων Μεταμόρφωσης-Αγίου Παύλου (ή Δραζιλόβου-Κουτσούφλιανης αν προτιμάτε) και Αγίου Παύλου-Γραμματικού αναφέρθη?
Σε πρόσφατη επίσκεψή μας στο οινοποιείο του Γιάννη Δαλαμάρα ανακαλύψαμε τι έκανε ο Θεός την… όγδοη μέρα της δημιουργίας, παρά τις φήμες ότ?
Εξαιρετική ήταν η επιτυχία της έκθεσης Freskon που οργάνωσε η HELEXPO-ΔΕΘ 25-28 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη. Οι εκθέτες ανήλθαν σε 200, με τις επιχειρήσει
Ανακοινώθηκαν από την ΕΠΟ οι διαιτητές των παιχνιδιών της 28ης αγωνιστικής του 2ου ομίλου.
Αναλυτικά:
Ρήγας Φεραίος-Τρίκαλα
Καραντώνης, ?
Από την ΚΕΔ ανακοινώθηκαν οι διαιτητές και οι βοηθοί που θα διευθύνουν τα παιχνίδια της 33ης αγωνιστικής. Ο αγώνας της Βέροιας θα διεξαχθεί ?
Γεγονότα
1886: Ταραχές ξεσπούν στο Σικάγο, εξαιτίας της γενικής απεργίας των εργατών που ζητούν οκτάωρο. Σε ανάμνηση της εξέγερσης αυτής, το 1
Μπορεί η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα να ανήλθε στην εξουσία καταγγέλοντας τη φορομπηχτική πολιτική των κυβερνήσεων του μνημονίου, αλλά και η ίδ
Κι αφού είναι σήμερα Πρωτομαγιά ας βάλουμε και λίγα γλαστράκια που φωτογραφίσαμε κάτω από το δεντράκι παραπλεύρως του «Λαού». Με την επιμέ?