Εργαζόμενοι νοσοκομείου Βέροιας με αφορμή τις μη εφημερίες στο γυναικολογικό: Εδώ και τώρα ΄χάρτης υγείας΄!
Το κλείσιμο λόγω έλλειψης γιατρών των εφημεριών στο νοσοκομείο Βέροιας από τις 22 ως 31-5-2015καταγγέλλει το σωματείο εργαζομένων του νοσοκομε?






