
«Η Φαύστα … μετά τον Μποστ» για τα «Παιδιά της Άνοιξης» από την ομάδα θεάτρου εκπαιδευτικών του 1ου ΕΠΑΛ Βέροιας
Ο Φιλανθρωπικός Μη Κερδοσκοπικός Σύλλογος Γονέων κ΄ Κηδεμόνων ΑΜΕΑ Ν. Ημαθίας (Τα Παιδιά της Άνοιξης) διοργανώνει και η ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας..



















