Συνεχίζεται η ενίσχυση του Νοσοκομείου Βέροιας σε μόνιμο ιατρικό προσωπικό και σύγχρονο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό. Όπως ενημερώνει ο διοικητής ορκίστηκε ο γιατρός Γιώργος Μπέτσας(αριστερά της φωτο με Ηλία Πλιόγκα) ειδικότητας Γυναικολογίας-Μαιευτικής. Η δεύτερη φωτογραφία, από την εγκατάσταση του δεύτερου υπεσύγχρονου ψηφιακού ακτινολογικού συγκροτήματος στο ανακαινισμένο Ακτινολογικό Τμήμα.

Νέο ΔΣ στον ΣΗΠΕ: Μήνυμα ενότητας και συνέχειας από τη νέα διοίκηση
Επανεξελέγη πρόεδρος για 3η θητεία ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος από την «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» Λάρισας Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20/6/2026, στο αμφιθέατρο της Γενικής







