Όλα τα είχε η Μαριορή, ο φερετζές μας έλειπε… Έτσι σχολίασαν χθες εκπρόσωποι των αγροτών, το χαλάζι που συνόδευε σε αρκετές περιοχές της Ημαθίας τη χθεσινή απογευματινή βροχή στον κάμπο. Το «σύννεφο» έπιασε κατά τόπους και πιο έντονη βροχή με χαλάζι σημειώθηκε στην περιοχή της Ξεχασμένης. Οι αγρότες βγήκαν για αυτοψία και σήμερα θα έχουν εικόνα για τυχόν ζημιές. Είναι μια τραγική χρονιά,αλλά στην κυβέρνηση σφυρίζουν αδιάφορα, λένε οι αγρότες, προσθέτοντας ότι ακούνε μόνο λόγια και υποσχέσεις…

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







