Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Οδοντιατρικός Σύλλογος Ημαθίας: Με ραντεβού και μάσκα η είσοδος στα οδοντιατρεία

Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Ημαθίας ενημερώνει του πολίτες για τα μέτρα προστασίας. Αναλυτικά αναφέρει:

@@ads-307@@

“Αγαπητοί συμπολίτες,
μετά τη  δύσκολη περίοδο που βιώσαμε
όλοι, καλούμαστε να δώσουμε μια νέα μάχη εναντίον του covid-19, βασιζόμαστε στη
δική σας συνεργασία ώστε να επανέλθουμε σταδιακά στην ομαλή λειτουργία μας από
τη Δευτερά 4 Μάιου.

 Έτσι λοιπόν στο
εξής και μέχρι νεότερης ενημέρωσης θα πρέπει να ακολουθούνται τα εξής:

Η είσοδος στα
οδοντιατρεία επιτρέπεται μόνο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία και ραντεβού.

 Η Χρήση προστατευτικής
μάσκας είναι υποχρεωτική.

 Παρακαλούμε να
προσέρχεστε μόνοι σας χωρίς συνοδεία στην ακριβή ώρα του ραντεβού σας.

 Μην αγγίζετε το πρόσωπο,
τη μάσκα σας και όσες επιφάνειες μπορείτε να αποφύγετε

 Ευχαριστούμε για την
κατανόηση και τη βοήθεια.

Προτεραιότητα η ασφάλεια
όλων.”

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]