Έχουν περάσει 8 χρόνια από την θεμελίωση της γέφυρας Κούσιου και υπογράφτηκε χθες η νέα σύμβαση για την ολοκλήρωσή της. Πραγματικά δεν πρέπει να υπάρχει δημόσιο έργο στην Βέροια με τα χρήματα εξασφαλισμένα που να έχει αργήσει τόσο πολύ. Γνωρίζουν πολύ καλά στο δήμο Βέροιας ότι πλέον δεν υπάρχουν ούτε οικονομικά, ούτε χρονικά περιθώρια για την αποπεράτωση του έργου. Υπάρχει ηθική υποχρέωση απέναντι στους ευεργέτες που δυστυχώς δεν πρόλαβαν να δουν το έργο ολοκληρωμένο, αλλά και απέναντι σε όλους τους δημότες της Βέροιας που δυσανασχετούν τόσα χρόνια από την απίστευτη καθυστέρηση. Στην παρούσα φάση τα πράγματα δείχνουν ευοίωνα, όπως δήλωσε και ο εργολάβος, ωστόσο χωρίς περιττά λόγια χρειάζεται μόνο δουλειά και καλή συνεργασία όλων των εμπλεκομένων για να παραδοθεί σε χρήση ένα έργο που θα διευκολύνει την καθημερινότητα του βεροιώτη.

O Βασίλης Κοκοτσάκης παραιτήθηκε από το κόμμα Καρυστιανού: Δεν μπορεί να ζητάς διαφάνεια και να έχεις «αυλή», το κίνημα έγινε προσωπικό πολιτικό εγχείρημα
Την αποχώρησή του από το κόμμα Ελπίδα για τη Δημοκρατία της Μαρίας Καρυστιανού ανακοίνωσε ο πραγματογνώμονας στην υπόθεση των Τεμπών,







