Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Μήνυμα προς όλους ο εμβολιασμός του Πρωθυπουργού κατά της covid-19

«Είναι μία σημαντική ημέρα για όλους μας, σήμερα μπορούμε να
είμαστε αισιοδόξοι» δήλωσε ο πρωθυπουργός φθάνοντας το μεσημέρι στο νοσοκομείο
“Αττικόν”, όπου εμβολιάσθηκε κατά της covid-19.

Τον πρωθυπουργό υποδέχθηκε ο γγ Πρωτοβάθμιας Φροντίδας του
Υπουργείου Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, ενώ τον συνόδευε ο καθηγητής Σωτήρης
Τσιόδρας.

Ο κ. Μητσοτάκης, αφού ακολούθησε τη διαδικασία που ορίζει το
πρωτόκολλο, συμπληρώνοντας το σχετικό έγγραφο, εμβολιάσθηκε και στη συνέχεια
μετέβη σε αίθουσα αναμονής, όπου θα παραμείνει για 15 λεπτά, όπως προβλέπει το
πρωτόκολλο, για λόγους ασφαλείας.

Ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι μέσα στους επόμενους μήνες «σκοπός μας είναι να εμβολιάσουμε τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων». Σημείωσε επίσης ότι «καθώς ο εμβολιασμός θα προχωράει και καθώς θα διαπιστώνουμε ότι το εμβόλιο είναι απολύτως ασφαλές και αποτελεσματικό, και αυτοί που με καχυποψία μπορεί να αντιμετωπίζουν την προοπτική του εμβολιασμού θα πείθονται ότι αυτό είναι το σωστό».

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο

Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) συνεχίζει τα Εργαστήρια Συμβουλευτικής και τον Ιούλιο, με στόχο να ενισχύσει τους πολίτες που αναζητούν

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]