Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Μήνυμα για την Ημέρα Μνήμης και Τιμής για τη Γενοκτονία των Ποντίων

 «Η 19η Μαΐου είναι η
Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Την ημέρα αυτή, θλίψης και
ιστορικής μνήμης, αποτίουμε φόρο τιμής σε όλους εκείνους που έχασαν τις ζωές
τους, τους αγαπημένους τους, τις πατρογονικές τους εστίες, τις περιουσίες τους,
πέφτοντας θύματα ανείπωτων εγκλημάτων με τραγικές συνέπειες.

Ο ποντιακός ελληνισμός και οι απανταχού Έλληνες
τιμούμε τους 353.000 νεκρούς, θύματα μιας συστηματικής προσπάθειας εξόντωσης
του ελληνικού στοιχείου, που έγινε μέσω μαζικών εκτελέσεων και ανείπωτων
αγριοτήτων.

Πρόκειται για ένα από τα πιο φρικτά εγκλήματα
της σύγχρονης ιστορίας και του Γένους μας.

Η ιστορική μνήμη για τα τραγικά γεγονότα είναι
άσβεστη και η διεθνής αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
αποτελεί χρέος για όλη την ανθρωπότητα».

 

Νικόλας
Καρανικόλας

Δήμαρχος
Νάουσας

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]