Μέχρι το τέλος της Πασχαλινής
θείας λειτουργίας στον Μητροπολιτικό ναό παρέμεινε ο Δήμαρχος Κώστας Βοργιζίδης,
που σ’ όλη τη διάρκεια της Αναστάσιμης τελετής συνοδευόταν από τον πρόεδρο του ΚΑΠΑ Δήμου
Βέροιας Στέργιο Διαμάντη. Και καθότι το καθήκον
το καλεί, οι επίσημοι, από όποια
Αρχή, υπόκεινται σε ορθοστασία ωρών,
ελέω πρωτοκόλλου! Στην προκειμένη περίπτωση άκουσαν και το «Δι’ ευχών»! Βαριά η…
δημαρχιακή καλογερική!

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







