Μέχρι το τέλος της Πασχαλινής
θείας λειτουργίας στον Μητροπολιτικό ναό παρέμεινε ο Δήμαρχος Κώστας Βοργιζίδης,
που σ’ όλη τη διάρκεια της Αναστάσιμης τελετής συνοδευόταν από τον πρόεδρο του ΚΑΠΑ Δήμου
Βέροιας Στέργιο Διαμάντη. Και καθότι το καθήκον
το καλεί, οι επίσημοι, από όποια
Αρχή, υπόκεινται σε ορθοστασία ωρών,
ελέω πρωτοκόλλου! Στην προκειμένη περίπτωση άκουσαν και το «Δι’ ευχών»! Βαριά η…
δημαρχιακή καλογερική!

Από 1η Ιουλίου δασμοί στις παραγγελίες από Shein και Temu
Με ελάχιστους δασμούς ύψους 3 ευρώ ανά πακέτο, θα επιβαρύνονται από την 1η Ιουλίου τα δέματα αξίας μικρότερης των 150







