Η αλλαγή στην νομοθεσία και η δυνατότητα άσκησης του εκλογικού δικαιώματος από 17χρονα παιδιά, έκανε κάποια να προσέλθουν στην κάλπη με κατάλληλη «προετοιμασία». Πρώτη φορά μπροστά σε τετραπλή κάλπη και με τόσους συνδυασμούς και υποψηφίους; Ορισμένα παιδιά που δεν πρόλαβαν να μελετήσουν προεκλογικά, επιστράτευσαν το παραδοσιακό «σκονάκι» για να τα βγάλουν πέρα! Το μεγάλο ψηφοδέλτιο στον φάκελο Δ, το μικρό στον Κ, μπλέ οι ευρωεκλογές κ.λ.π. Η φωτογραφία που μας έστειλε μαθήτρια από την Βέροια αυτής της ηλικίας, που ψήφισε την Κυριακή για πρώτη φορά είναι χαρακτηριστική. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μαθητές της Β’ Λυκείου που προτεραιότητά τους είναι εξετάσεις που έχουν μπροστά τους.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







