Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Με περισσότερα υπό κατάληψη σχολεία στη Βέροια, ξεκίνησε η νέα εβδομάδα

Με καταλήψεις περισσότερων σχολείων ξεκίνησε αυτή η εβδομάδα σε σχέση με την προηγούμενη, καθώς, κλειστά λόγω κατάληψης ήταν χθες στη Βέροια, το 1ο 2ο και 4ο Λύκειο, το 1ο, 2ο, 4ο και 5ο Γυμνάσιο, ενώ για λίγη ώρα είχαν κατάληψη και οι μαθητές του Μουσικού σχολείου και του 3ου Λυκείου Βέροιας.  Τα εσπερινά σχολεία και το ΕΠΑΛ λειτούργησαν κανονικά. Σε κατάληψη ήταν επίσης χθες  το Γυμνάσιο -Λύκειο Μελίκης και το 2ο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας.

 Στη Νάουσα λειτούργησαν κανονικά όλα τα σχολεία.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]