Ενημέρωση μαθητών της Δ2 τάξης του 3ου δημοτικού Βέροιας πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης από το προσωπικού του Τμήματος Καθαριότητας & Ανακυκλώσιμων Υλικών της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος – Καθαριότητας – Πολ. Προστασίας του δήμου, παρουσία της δασκάλας τους Θωμαής Αυγέρη. Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μείωσης Αποβλήτων οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα οφέλη της ανακύκλωσης και της εξοικονόμησης των πόρων, ξεχύθηκαν στους δρόμους της Κυριώτισσας καθαρίζοντας την περιοχή και στολίζοντάς την με χαμόγελα και ενθουσιασμό.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





