Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Μαθητικός ηλεκτρονικός διαγωνισμός «Πάμε σχολείο; Φιλικές για το περιβάλλον μετακινήσεις προς το σχολείο!» στο πλαίσιο του έργου “E-Smartec” στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας –Ψηφιακή ψηφοφορία για την επιλογή των μαθητικών έργων

Ο μαθητικός ηλεκτρονικός διαγωνισμός με θέμα «Πάμε
σχολείο; Φιλικές για το περιβάλλον μετακινήσεις προς το σχολείο!», που
διοργανώνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με την υποστήριξη του
Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΤΑ ΚΜ) ολοκλήρωσε την
πρώτη περίοδο, της υποβολής συμμετοχών. Από την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020 μέχρι
και τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν πλέον να ψηφίσουν τα
μαθητικά έργα που έχουν αναρτηθεί στην πλατφόρμα του διαγωνισμού.

Σκοπός του διαγωνισμού
είναι η ευαισθητοποίηση των παιδιών για τη μετακίνηση από και προς το σχολείο
με τα πόδια, το ποδήλατο ή το πατίνι και την υιοθέτηση των αρχών της βιώσιμης
αστικής κινητικότητας. Στο διαγωνισμό συμμετέχουν μαθητές/μαθήτριες Δημοτικών
Σχολείων και Γυμνασίων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Οι
μαθητές/μαθήτριες δημοτικού συμμετέχουν στο διαγωνισμό με ζωγραφική, ενώ οι
μαθητές/μαθήτριες γυμνασίου με φωτογραφία και ψηφιακή επεξεργασία εικόνας. Οι
νικητές θα αναδειχθούν έπειτα από ψηφοφορία κοινού και θα ανακοινωθούν την
Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020!

Για να δει κάποιος τις
δημιουργίες των μαθητών Δημοτικού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τον
τρόπο με τον οποίο μετακινούνται από και προς το σχολείο ή πως φαντάζονται μια
«βιώσιμη» μετακίνηση, αλλά και να ψηφίσετε τις συμμετοχές των μαθητών Δημοτικού
ακολουθεί τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://pollunit.com/en/polls/zografizo

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]