Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ξεκίνησε η παραγωγή φαρμάκου από χλωροκίνη στην Ελλάδα – Αύριο θα είναι διαθέσιμο

Πέντε τόνοι χλωροκίνης έχουν φτάσει στην Ελλάδα με σκοπό να χρησιμοποιούν σε φάτμακα για να καταπολεμηθεί ο κορονοϊός.

Για το θέμα μίλησε ο πρόεδρος του ΕΟΦ, Δημήτρης Φιλίππου στην ΕΡΤ1 και τόνισε πως έχει ξεκινήσει ήδη η παραγωγή φαρμάκου στην Ελλάδα για να χορηγηθεί σε ασθένειες που έχει πλήξει ο κορονοϊός και σε πρώτη φάση θα δοθεί στα νοσοκομεία.

“Αυτή τη στιγμή η ποσότητα έχει έλθει στην Ελλάδα από ελληνική φαρμακοβιομηχανία και έχει ήδη ξεκινήσει η παραγωγή φαρμάκου στην Ελλάδα.Είναι ένα φάρμακο το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί με επιτυχία κατά το παρελθόν και πλέον έχουμε τη δυνατότητα να το παράξουμε στην Ελλάδα και μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στον κορονοϊό.  Πιστεύω ότι από αύριο θα είναι διαθέσιμο. Στην πρώτη φάση θα πάει στα νοσοκομεία», τόνισε χαρακτηριστικά.

@@ads-58@@

Σε ερώτηση για τον αν πρόκειται για «ελληνικό φάρμακο για κορονοϊό», ο κ. Φιλίππου επεσήμανε τα εξής: «Είναι ένα φάρμακο που έχει χρησιμοποιηθεί κατά το παρελθόν με επιτυχία. Δεν έχουμε αναπτύξει ένα φάρμακο. Απλά είναι ένα φάρμακο που έχουμε δυνατότητα να παράξουμε στην Ελλάδα και χρησιμοποιείται στη θεραπεία του κορονοϊού». Επίσης σημείωσε πως η χορήγηση του φαρμάκου και η θεραπεία ασθενών που έχει προσβάλει ο κορονοϊός θα γίνει με βάση τις οδηγίες των λοιμοξιολόγων.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο

Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) συνεχίζει τα Εργαστήρια Συμβουλευτικής και τον Ιούλιο, με στόχο να ενισχύσει τους πολίτες που αναζητούν

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]