Την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου ο Σύλλογος Κυπρίων Ν. Ημαθίας “Ο Ευαγόρας” πραγματοποίησε την κοπή βασιλόπιτας στη Νάουσα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμαρχο Νάουσα κ. Καρανικόλα Νικόλα, τον Αντιδήμαρχο οικονομικών Δήμου Βέροιας κ. Ασλάνογλου Στέλιο, τον Πρόεδρο της ΚΕΠΑ Βέροιας κ. Κορωνά, καθώς όλους τους φίλους, τις φίλες και τα μέλη του Συλλόγου που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





