Τα τμήματα της
ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας λειτουργούν κανονικά από το Σάββατο 12/1/2019, μετά την
αναγκαστική διακοπή που δημιουργήθηκε από την κακοκαιρία των τελευταίων ημερών.

Το Λύκειο των Ελληνίδων Βέροιας στην Ιερισσό
Το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, το Λύκειο των Ελληνίδων Βέροιας με ένα από τα εφηβικά του τμήματα συμμετείχε στο 10ο







