Απ’ ότι φαίνεται μια ακόμη ημέρα ξεκούρασης θα προστεθεί στις Πασχαλινές αργίες, αφού η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΣΕΕ αποφάσισε την προκήρυξη 24ωρης Πανελλαδικής Απεργίας για την Εργατική Πρωτομαγιά, την Τρίτη 4 Μαΐου. Στην ουσία μεταφέρει τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, πού φέτος «πέφτει» Μ. Σάββατο, την πρώτη επόμενη εργάσιμη ημέρα για να έχει και νόημα, ώστε η εργατική τάξη με απεργία και όχι αργία να αποτίσει φόρο τιμής στην ιστορία, στους αγώνες και στους νεκρούς της.

Οι εγκάρδιες χειραψίες και τα λόγια του προέδρου για την Ειρήνη Αγαπηδάκη
Δεν ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκε στην Ημαθία η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη. Είχε επισκεφθεί, όπως είπε, τον







