Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Κ. Βοργιαζίδης: «Παράδειγμα εξωστρέφειας οι μεταποιητικές επιχειρήσεις φρούτων της περιοχής»

Επίσκεψη του υπ. Δημάρχου στις μονάδες Venus
και Alexander

 Τις μεταποιητικές μονάδες Venus και Alexander επισκέφθηκε την Παρασκευή το πρωί 10 Μαΐου 2019, ο Δήμαρχος Βέροιας και επικεφαλής του συνδυασμού «Δράση με Γνώση» Κώστας Βοργιαζίδης μαζί με συνεργάτες και υποψηφίους Δημοτικούς Συμβούλους του συνδυασμού του.

Στην Venus τους υποδέχθηκε ο Πρόεδρος του Συνεταιρισμού, Αντώνης Μαρκοβίτης, ο οποίος τους παρουσίασε την πορεία της συνεταιριστικές μονάδας αλλά και τις διακρίσεις της στις εξαγωγές.

Στη μονάδα Alexander τους υποδέχθηκε ο ιδιοκτήτης κ. Αλέκος Σκουρτόπουλος όπου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία και τη σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα της επιχείρησης. Στη συζήτηση που ακολούθησε αναδείχθηκαν προβλήματα του κλάδου κονσερβοποιημένων φρούτων όπως η δυσκολία των μονάδων να βρουν εποχικό προσωπικό, παρά τον υψηλό δείκτη ανεργίας στην περιοχή.

Ο κ. Βοργιαζίδης μετά τις συναντήσεις έκανε την ακόλουθη δήλωση: «είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που στην περιοχή μας εδρεύουν, χωρίς υπερβολή, μερικές από τις κορυφαίες εταιρίες στον κόσμο στους τομείς του κονσερβοποιημένου φρούτου και της παραγωγής τυποποιημένης φρουτοσαλάτας.

Οι εταιρίες αυτές αποτελούν παράδειγμα εξωστρέφειας και επιτυχίας όχι μόνο για την περιοχή μας αλλά για όλη την ελληνική οικονομία.

Ως Δημοτική Αρχή εφαρμόζουμε εδώ και χρόνια ένα συντονισμένο σχέδιο δράσης προκειμένου να καθιερωθεί μια διακριτή και ενιαία ταυτότητα, ένα κοινό brand, με στόχο το όνομα «Βέροια» να αποτελεί συνώνυμο ποιότητας και υψηλής προστιθέμενης αξίας, συνδέοντας την τοπική παραγωγή με τη γαστρονομία και το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Ο συγκεκριμένος στόχος αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα στο σχεδιασμό μας και για τη νέα τετραετία».

 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]