Συνελήφθησαν χθες (6 Απριλίου 2020) το βράδυ στην
Ημαθία, από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ημαθίας, 2
αλλοδαποί άνδρες, καθώς στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 2
συσκευασίες κάνναβης συνολικού βάρους 36,5 γραμμαρίων. Επίσης σε βάρος τους
βεβαιώθηκαν και διοικητικά πρόστιμα για παραβίαση των μέτρων αποφυγής διάδοσης
του νέου κορωνοϊού. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Βέροιας

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







