Οι γκρίνιες στην Ημαθία τα προηγούμενα χρόνια για την μη αξιοποίηση σε υπουργικές θέσεις βουλευτών της περιφερείας μας, έχουν δώσει την θέση τους στην υπουργοποίηση Βεσυρόπουλου και Χρυσοχοίδη(η σειρά λόγω εντοπιότητας εκλογής) και μάλιστα σε δύο νευραλγικά υπουργεία. Η έντονη και συνεχής παρουσία του Απ. Βεσυρόπουλου στην Ημαθία, που κρατάει το πορτοφόλι της κυβέρνησης και η τελευταία επίσκεψη Χρυσοχοΐδη που δείχνει ότι δεν ξεχνά την ιδιαίτερη πατρίδα του, κάνουν τους ημαθιώτες να αισθάνονται λίγο πιο αισιόδοξοι ότι πολλά και χρονίζοντα προβλήματα της περιοχής μπορούν να βρουν λύση. Ενδιαφέρον, ενημέρωση και πολιτική βούληση από τους δύο ισχυρούς κυβερνητικούς άνδρες ίσως ξεκολλήσουν πολλά ζητήματα και δώσουν ώθηση στο νομό μας που έχει βαλτώσει τα τελευταία χρόνια. Είναι πράγματι μια «ευκαιρία» λόγω πολιτικής συγκυρίας που δεν πρέπει να χαθεί. Φυσικά όλα κρίνονται στο τέλος της θητείας εκ του αποτελέσματος…

O Βασίλης Κοκοτσάκης παραιτήθηκε από το κόμμα Καρυστιανού: Δεν μπορεί να ζητάς διαφάνεια και να έχεις «αυλή», το κίνημα έγινε προσωπικό πολιτικό εγχείρημα
Την αποχώρησή του από το κόμμα Ελπίδα για τη Δημοκρατία της Μαρίας Καρυστιανού ανακοίνωσε ο πραγματογνώμονας στην υπόθεση των Τεμπών,







