Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Για τις ανάγκες λόγω κορονοϊού 2.000 ευρώ στο Νοσοκομείο Καστοριάς από την Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας

To Δ.Σ της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας (Ν. Κοζάνης, Ν. Πέλλας, Ν. Ημαθίας, Ν. Φλώρινας, Ν. Γρεβενών, Ν. Καστοριάς) στο πλαίσιο της συστράτευσης και ενεργής συμμετοχής των μελών μας, Συλλόγων και εμπόρων, στην εθνική προσπάθεια για την καταπολέμηση της πανδημίας που προκαλεί ο κορωνοϊός COVID-19, αποφάσισε να ενισχύσει οικονομικά με το ποσό των 2.000 ευρώ , (δύο χιλιάδων ευρώ), το Γενικό Νοσοκομείο Καστοριάς που πραγματικά αυτήν την περίοδο δίνει άνισο αγώνα στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση αυτής της επικίνδυνης νόσου.

Όπως αναφέρει το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας «στηρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορονοϊού, στηρίζουμε και ακολουθούμε τα μέτρα που έχουν ληφθεί με βάση τις υποδείξεις των ειδικών επιστημόνων, συγχαίρουμε και συμπαραστεκόμαστε όλους αυτούς, ιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό των νοσοκομείων, για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες τους και την αυτοθυσία που επιδεικνύουν στην δύσκολη αυτή συγκυρία που βρίσκεται η χώρα μας. Είναι το ελάχιστο που μπορούν να προσφέρουν οι Έμποροι των Νομών μας σ’αυτή την δύσκολη στιγμή για την στήριξη του ΕΣΥ».   

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]