Το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο κέντρο ΣΕΙΡΙΟΣ στο Μακροχώρι η καθιερωμένη χριστουγεννιάτικη γιορτή του δικηγορικού συλλόγου Βέροιας. Η γιορτή που γίνεται κάθε χρόνο για τα παιδιά των δικηγόρων της Ημαθίας και οργανώνεται από τον δικηγορικό σύλλογο και το ΛΕΑΔΙΒ, είχε για μια ακόμη χρονιά μεγάλη επιτυχία με την συμμετοχή πολλών παιδιών. Ανιματερ και ξωτικά διασκέδασαν τα παιδιά με χορό, τραγούδια και παιχνίδια, ενώ στο τέλος ο Άγιος Βασίλης έδωσε ονομαστικά στο κάθε παιδί το δώρο του και φωτογραφήθηκε μαζί του. Χρόνια πολλά και του χρόνου!!!

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







