Μαθητές και μαθήτριες, σήμερα
ολοκληρώνεται μία μακρά περίοδος αγώνα, κόπου και αγωνίας, για εσάς και τις
οικογένειές σας. Θα ήθελα να σας συγχαρώ, όλους, όσοι συμμετείχατε στη
διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα.
Θερμά συγχαρητήρια, λοιπόν, σε όσους πετύχατε, αλλά και σε όσους συμμετείχατε. Μείνετε
προσηλωμένοι στους στόχους σας και σε όλα όσα ονειρεύεστε, “γιατί το
μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στα όνειρά τους”.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







