Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Ευχές της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Βέροιας

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Βέροιας εύχεται γόνιμη και δημιουργική θητεία στους νέους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Ευθυμία Γώτη – Δούμα και Αθανάσιο Αλατζόγλου και δηλώνει ότι είναι έτοιμη να συνεργαστεί για την επίλυση των προβλημάτων των σχολείων του Δήμου Βέροιας  και την ουσιαστική αναβάθμιση της παιδείας.

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων εκφράζει τις ευχαριστίες της στους απερχόμενους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δημήτρη Πυρινό και Αθανάσιο Παπαδόπουλο αντίστοιχα για την συνεργασία στα ζητήματα της εκπαίδευσης και της λειτουργίας των σχολείων μας σε μια μάλιστα δύσκολη συγκυρία με πρωτόγνωρες συνθήκες λόγω της πανδημίας.

Κατά το σχολικό έτος που πέρασε η Ένωση με παρεμβάσεις της ως θεσμικό όργανο στις διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έδωσε λύσεις σε τρέχοντα ζητήματα εκφράζοντας κάθε φορά τις θέσεις και τα αιτήματα των μαθητών και των γονέων σε ζητήματα λειτουργίας των σχολείων και το ίδιο θα πράξει τη νέα σχολική χρονιά αφουγκραζόμενη τις καθημερινές ανάγκες της σχολικής κοινότητας.  

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄  Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Διαβάστε περισσότερα »

Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αλεξάνδρειας στις 26 και 29 Ιουνίου

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]